Adapťák 2019

Adapťák 2016

2.9. - pondělí
Museli jsme si trochu přivstat, jelikož už v sedm jsme museli být na nádraží. Čekali jsme na sebe u vlezu do metra. Mírně poprchávalo.
Potom jsme jeli vlakem jménem „Miloš" do Turnova, kde jsme přestoupili na autobus, kde bylo poměrně narváno. Dojeli jsme asi 100 metrů od chaty Liwet, takže jsme si vzali svá zavazadla, a vydali se k chatě. Tam nám jí předala jedna paní, ta nám vše ukázala, a mladí žáci samozřejmě udělali jednu velmi důležitou věc - přihlásili se k Wifi. Bohužel Wifi pod takovým náporem přestala fungovat, tak z ní většina lidí, né li vůbec nikdo, nic nemělo.
Šli jsme do společenský místnosti a řekli si co a jak. Jak vlastně budeme trávit pět společných dní.

3.9. - úterý
Druhý den jsme hráli různé hry. Například jsme hráli takovou hru, kde jsme po našem území rozházeli kousky papírků s písmenky, ze kterých měli soupeři sestavit písničku a naopak. Náš tým tam dal refrén z písničky „Hlídač krav" od Nohavici, což byla sranda.
Navečer jsme měli táborák s kytarou. To neznamená, že bychom na otop použili kytaru, jen se na ni hrálo! Také jsme měli buřty, kukuřice a jiné jídlo.

4.9. - středa
Ve středu byl dopoledne výlet na rozhlednu a hrad. Odpoledne byl hlavním bodem programu příjezd školní psycholožky Edity, která s námi hrála různé psychologické hry. To neznamená, že by si s námi manipulativně hrála, to jen znamená, že s námi dělala rozličné aktivity. Například jsme měli zavázané oči, a měli se učit vnímat svět ostatními smysly, nebo předvádět různé emoce, atd.
Večer jsme hráli Zelenou kartu, hru, kde jde o to, že fiktivní páry musí usilovat o to, aby dostali zelenou kartu, čili povolení k pobytu v dané zemi. To byla sranda, a nejedou vyplynuly před herní komisí zajímavé partnerské skandály!

5.9. - čtvrtek
Dopoledne šlo několik studentů procházkou k jezu, kde většina z nich dokonce do jezu vlezlo. Voda ale byla studená, odhadem tak 13 °C! Poté jsme si dali horký čaj u místního bufetu, a chvíli jsme poseděli. Také jsme koupili drobné dárečky pro Šimona K., studenta, který měl ten den narozeniny.
Večer nás průvodce Filip vzal na louku, a tam jsme hráli takovou tajemnou hru jménem Prométheův plamen. Filip nám nejdříve vyprávěl onu starořeckou báji, a poté si každý vzal do sklenice svíčku, každý jsme si vylosovali jeden citát a rozešli jsme se po louce, kde jsme v tichosti jen v záři svíčky přemýšleli nad daným posláním a nad různými filosofickými otázkami. Mně se to moc líbilo a přišlo mi to kouzelné.
Poté byl opět táborák.

6.9.  - pátek
Ráno jsme balili, chystali si svačinu, a uklízeli, udělali krátkou reflexi a řešili jsme ještě nějaké školní záležitosti. Po předání chaty zpět majitelce jsme museli hned jít, abychom včas došli na autobus, kterým jsme jeli až na vlak. Když jsme vystupovali z vlaku, každý už se vydal svůj cestou. Ale myslím si, že vzpomínky z adapťáku v nás přetrvají ještě dlouho.